Go to content

Klagemulighed for vores medlemmer

Hvis et medlem oplever, at han/hun er uenig i en afgørelse, vi har truffet, har vi en klagevejledning bl.a. på vores hjemmeside. Den beskriver, hvordan man kan henvende sig til den klageansvarlige i Popermo.

Antallet af klager er i 2024 faldet med 24,56 % sammenholdt med 2023, og det er vi rigtig glade for. 70 % af de indkomne klager i 2024 er blevet afvist, og vi kan se fra Klageankenævnet, at vi generelt set får medhold i vores afgørelser. Dermed konkluderer vi, at der er korrelation mellem vores kerneværdier om ordentlighed og reel praksis.
Diagram 7: Fordelingen af sager i Klageankenævnet. I alt 8 sager.
Diagram 8: Samlet antal klager internt, fordelt på år.

Klageoversigt
Diagram 9: Klageoversigt med intern afgørelse.


PopermoPanelet

Hos Popermo arbejder vi ikke med begrebet ’kunder’. Vi har medlemmer. Og vi inviterer dem gerne helt indenfor, så vi får en stærk og gensidig relation, baseret på gennemsigtighed og ærlighed. Vi arbejder ud fra principper om ordentlighed og ansvarlighed, og dette praktiseres bedst med personlig kontakt til vores medlemmer og dialog i øjenhøjde.  
Vi sætter en ære i at kende vores medlemmer, både af hensyn til den daglige kontakt, men også ift. at kunne udvikle og tilbyde forsikringsprodukter, der passer til medlemmernes behov.

Derfor vil vi gerne sparre med vores medlemmer og kende deres holdninger, og det har vi mulighed for med
PopermoPanelet. Som medlem i Popermo Forsikring kan man melde sig ind i PopermoPanelet, hvor man bliver præsenteret for spørgeundersøgelser om forskellige relevante emner eller kan deltage i gruppeinterviews på Teams. På den måde kan man som medlem være med til at præge udviklingen i Popermo.