Undernavigation

Medlemmernes forsikringsselskab

Popermo Forsikring er et medlemsejet forsikringsselskab, og vi har derfor vores medlemmer som førsteprioritet. Medlemmerne er kernen i vores virksomhed.

Vi arbejder hver dag for at give vores medlemmer merværdi og gøre dem trygge og tilfredse. Og uden at være for meget kan vi sige, at det er vi faktisk ret gode til!

År efter år opnår vi topplaceringer i den uafhængige tilfredshedsundersøgelse af den danske forsikringsbranche, som EPSI Rating Danmark udarbejder.

Rapporten for 2024 er blevet offentliggjort, og vi har formået at fastholde en topplacering, idet vi har fået en 2. plads i undersøgelsen.

Sofie Breum, Country Manager hos EPSI Rating Danmark, siger:

"Popermo er for 4. år i træk det landsdækkende selskab, der scorer højst på kundetilfredsheden. Popermo opfattes som meget konkurrencedygtige og servicemindede. De vurderes højt på både service og digitale løsninger - og er dygtige til at tilpasse deres værditilbud til kundernes behov."


Popermo Forsikring har deltaget i tilfredshedsundersøgelsen de seneste 8 år. Det er nu 4. år i træk, at vi er det bedste landsdækkende forsikringsselskab. Vi har præsteret at få 1. pladsen 2 gange. 2. pladsen har vi nu indtaget hele 4 gange, og samlet set har vi i alle årene holdt os i toppen. Det er vi ganske stolte af og meget tilfredse med.

Når vi kigger på resultaterne i EPSI-rapporten, kan vi se, at vores daglige indsats gør en forskel for vores medlemmer.

Undersøgelsen bekræfter os i, at vi er på rette vej, og at de tiltag, vi har valgt at fokusere på og arbejde med, er af den rigtige karakter set i forhold til vores målgruppe. Vi gør en stor indsats for at kende vores medlemmer, og baseret på kendskabet tilpasser vi vores service, forsikringsprodukter og tekniske løsninger, så vores medlemmer oplever det som en reel hjælp, når de har brug for os.

Vi går hvert år i dybden med analysen, når den er offentliggjort, for at kende vores styrker og svagheder, ikke mindst. Kun sådan bliver vi bedre. Og enhver placering er for os en kæmpe motivation til at stræbe efter 1. pladsen ved næste måling.

Vores fokus på medlemmerne vil ikke ændre sig. Vi vil trofast holde fast i, at hjælpen til vores medlemmer, vores service, kontakten og relationen imellem os, fortsat skal leve op til medlemmernes forventninger. 

Det glæder os, når vores medlemmer giver udtryk for deres holdninger. Vi vil altid gerne modtage input, uanset om det er ris eller ros. Tilbagemeldinger fra vores medlemmer fortæller os, hvor vi gør det godt, og hvor vi kan gøre det bedre. Og det varmer, når vi får en mail som dette:

 

'Jeg kan godt forstå, at I er DK's bedste forsikringsselskab. Har netop afsluttet en sag med jer i forbindelse med vandskade. Selvom det drejede sig om flere på hinanden skader og forskellige omstændigheder, så var vores sag afsluttet på ganske få dage.

Tak for det, Popermo.'

Jan Krarup Kirch, Frederiksberg 

 

Vores medlemmer kan også melde sig ind i PopermoPanelet, hvor de kan være med til at influere på den fremtidige udvikling i Popermo.

Popermo Hjælp
+45 78 79 14 48

Popermo Vejhjælp

Popermo Rejsehjælp

Popermo Skadehjælp til dit hus og indbo

Popermo Hjælp ved glasskade på din bil

Popermo Hjælp ved misbrug af ID

 

Du kan læse mere her om Popermo Hjælp.

Følg os på Facebook & LinkedIn